Sidekick Samadmin2023-06-05T11:30:18+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair), Klasklimaat en betrokkenheid (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (secundair), Sociale relaties leerlingen (basis), Sociale relaties leerlingen (secundair), Tevredenheid (basis), Tevredenheid (secundair)|Label: Betrokkenheid, sociale relaties, Veerkracht|
Betrokkenheid verhogen met vragenlijst of stellingenspeladmin2023-05-31T17:13:15+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair), Klasklimaat en betrokkenheid (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (secundair)|Label: Betrokkenheid, genderstereotypen, talenten|
FaalangstprojectLies Hamal2023-11-20T16:09:41+01:00Categorieën: Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Faalangst|
Reflectie in 3de persoonadmin2022-06-21T16:14:53+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Zelfbeeld|
Coaching in duoadmin2022-06-21T16:23:25+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Inspirerend coachen, Zelfbeeld|
Veerkrachtadmin2022-03-31T14:49:39+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (secundair), Tevredenheid (secundair)|Label: Zelfbeeld|
Leren reflecteren en reflecterend lerenadmin2022-02-11T11:01:48+01:00Categorieën: Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Leren leren, Zelfgestuurd leren|
TAKE OFF: geestelijke gezondheidadmin2022-10-18T09:59:06+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (secundair), Tevredenheid (secundair)|Label: Welbevinden, Zelfbeeld|
Geef goestingadmin2023-06-15T10:25:33+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (secundair), Klasklimaat en betrokkenheid (secundair), Tevredenheid (secundair)|Label: Autonomie, Klasmanagement, Positief klimaat, Welbevinden|
Inspirerend coachenLies Hamal2023-05-30T13:46:58+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair), Klasklimaat en betrokkenheid (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (secundair), Sociale relaties leerlingen (basis), Sociale relaties leerlingen (secundair)|Label: Communiceren, GRROW, Inspirerend coachen, Positief klimaat|
Executieve functies: zelfscanLies Hamal2023-05-30T14:24:12+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Executieve functies, Leren leren, Zelfgestuurd leren, Zelfscan|
Inspirerend coachen en executieve functies: hand in handLies Hamal2022-01-21T16:08:27+01:00Categorieën: Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Executieve functies, Inspirerend coachen, Leren leren, Praktijkvoorbeeld, Zelfgestuurd leren|
Zelfsturing in de klas: 10 tipsLies Hamal2023-05-30T14:24:45+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Executieve functies, Leren leren, Zelfgestuurd leren|
Executieve functies: praktijkvoorbeeldLies Hamal2023-05-30T14:25:17+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Executieve functies, Leren leren, Praktijkvoorbeeld, Zelfgestuurd leren|
Executieve functies: aan de slagLies Hamal2023-05-30T14:25:42+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Executieve functies, Leren leren, Zelfgestuurd leren|
Executieve functies: doelen formulerenLies Hamal2023-05-30T14:26:06+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Doelen, Executieve functies, Zelfgestuurd leren|
Executieve functies: stimuleren van focus en concentratieLies Hamal2023-05-30T14:26:31+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Concentratie, Executieve functies, Focus, Volgehouden aandacht|
Executieve functies: algemeen overzichtLies Hamal2023-05-30T14:26:58+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Executieve functies, Leren leren, Zelfgestuurd leren|
Aan de slag met positief onderwijs: lessenreeks positief zelfbeeldadmin2023-05-30T14:23:29+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair), Tevredenheid (basis), Tevredenheid (secundair)|Label: Zelfbeeld|