Groeibundeladmin2023-06-17T13:38:14+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (basis)|Label: reflectie, talenten, Welbevinden, Zelfbeeld, Zelfvertrouwen|
Zelfregulerend leren: Toolboxadmin2023-06-19T09:49:45+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (basis)|Label: leerproces, Zelfbeeld, zelfregulatie|
Exitticketadmin2023-06-19T09:51:42+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (basis)|Label: leerproces, zelfreflectie|
Later word jij…admin2023-06-19T09:07:51+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis)|Label: talenten, Welbevinden, Zelfbeeld, Zelfvertrouwen|
Poster met complimentenadmin2023-06-19T09:54:35+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Tevredenheid (basis)|Label: complimenten, Welbevinden, Zelfbeeld, Zelfvertrouwen|
Spiekbriefje voor meer zelfvertrouwenadmin2023-06-19T09:11:30+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis)|Label: Faalangst, Zelfbeeld, Zelfvertrouwen|
Efficiënt leerstof verwervenadmin2023-06-17T12:28:43+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (basis)|Label: memoriseren, Zelfbeeld|
Elke leerling sterker in zelfstandig werkadmin2023-06-15T13:11:25+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis)|Label: Zelfbeeld, zelfinstructie, zelfstandig werken, Zelfvertrouwen|
De kracht van 8 kaartspeladmin2023-06-19T09:15:04+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Sociale relaties leerlingen (basis)|Label: overleggen, samenwerken, sociale vaardigheden|
Axenroosadmin2023-06-15T11:07:01+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Sociale relaties leerlingen (basis)|Label: Faalangst, Welbevinden, Zelfbeeld, Zelfvertrouwen|
50 levenslessen in spelvormadmin2023-06-15T10:53:20+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (basis), Sociale relaties leerlingen (basis), Tevredenheid (basis)|Label: groepsdruk, weerbaarheid, Welbevinden, Zelfbeeld, Zelfvertrouwen|
Stilzitten als een kikkeradmin2023-06-15T10:43:43+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (basis), Tevredenheid (basis)|Label: aandacht, meditatie, Welbevinden|
Ik-rapportadmin2023-06-05T11:35:00+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (basis)|Label: Betrokkenheid, zelfreflectie|
Sidekick Samadmin2023-06-05T11:30:18+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair), Klasklimaat en betrokkenheid (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (secundair), Sociale relaties leerlingen (basis), Sociale relaties leerlingen (secundair), Tevredenheid (basis), Tevredenheid (secundair)|Label: Betrokkenheid, sociale relaties, Veerkracht|
Mind, set, growadmin2023-06-05T11:25:17+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (basis)|Label: mindset, motivatie|
Talentenfiche, talentendouche, talentenpostersadmin2023-06-05T11:16:07+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis)|Label: keuzes, talent, vaardigheden, zelfinzicht|
Werkvormen voor een interactieve klaspraktijk in de basisschooladmin2023-06-05T11:04:31+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (basis)|Label: Betrokkenheid, reflecteren, sociale vaardigheden|
Ik en faalangstadmin2023-06-05T10:45:21+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis)|Label: Faalangst, Welbevinden, Zelfbeeld, Zelfvertrouwen|
Complimentenstickers en complimentenaficheadmin2023-06-19T11:49:14+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (basis), Sociale relaties leerlingen (basis), Tevredenheid (basis)|Label: complimenten, talenten|
Betrokkenheid verhogen met vragenlijst of stellingenspeladmin2023-05-31T17:13:15+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair), Klasklimaat en betrokkenheid (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (secundair)|Label: Betrokkenheid, genderstereotypen, talenten|
Vlieg erinadmin2023-05-31T17:22:51+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (basis), Sociale relaties leerlingen (basis)|Label: klasklimaat, positieve psychologie, relaties, talenten, Veerkracht, Welbevinden|
Een huis vol gevoelens en axenadmin2023-05-31T14:57:01+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Sociale relaties leerlingen (basis)|Label: emoties, gevoelens, sociale vaardigheden|
Opgekikkerdadmin2023-06-19T11:44:04+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Sociale relaties leerlingen (basis)|Label: Faalangst, piekeren, sociale vaardigheden|
Kinderkwaliteitenspeladmin2023-06-19T10:53:49+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis)|Label: talenten, Zelfbeeld|
5 Tips voor duidelijke klasregels met effectadmin2023-05-30T15:22:56+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (basis), Sociale relaties leerlingen (basis), Tevredenheid (basis)|Label: Klasmanagement|
Inspirerend coachenLies Hamal2023-05-30T13:46:58+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair), Klasklimaat en betrokkenheid (basis), Klasklimaat en betrokkenheid (secundair), Sociale relaties leerlingen (basis), Sociale relaties leerlingen (secundair)|Label: Communiceren, GRROW, Inspirerend coachen, Positief klimaat|
Executieve functies: zelfscanLies Hamal2023-05-30T14:24:12+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Executieve functies, Leren leren, Zelfgestuurd leren, Zelfscan|
Zelfsturing in de klas: 10 tipsLies Hamal2023-05-30T14:24:45+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Executieve functies, Leren leren, Zelfgestuurd leren|
Executieve functies: praktijkvoorbeeldLies Hamal2023-05-30T14:25:17+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Executieve functies, Leren leren, Praktijkvoorbeeld, Zelfgestuurd leren|
Executieve functies: aan de slagLies Hamal2023-05-30T14:25:42+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Executieve functies, Leren leren, Zelfgestuurd leren|
Executieve functies: doelen formulerenLies Hamal2023-05-30T14:26:06+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Doelen, Executieve functies, Zelfgestuurd leren|
Executieve functies: stimuleren van focus en concentratieLies Hamal2023-05-30T14:26:31+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Concentratie, Executieve functies, Focus, Volgehouden aandacht|
Executieve functies: algemeen overzichtLies Hamal2023-05-30T14:26:58+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair)|Label: Executieve functies, Leren leren, Zelfgestuurd leren|
Aan de slag met positief onderwijs: lessenreeks positief zelfbeeldadmin2023-05-30T14:23:29+02:00Categorieën: Academisch zelfconcept (basis), Academisch zelfconcept (secundair), Tevredenheid (basis), Tevredenheid (secundair)|Label: Zelfbeeld|